اخبار برگزیده
1400/10/11 شنبه
زمانی رئیس دانشگاه پیام نور واحد دهبارز به مناسبت دومین سالگرد شهادت سرداردلها
متن پیام تسلیت رئیس دانشگاه پیام نور واحد دهبارز:

.


متن پیام به این شرح است:
تصویر اصلی را ببینید
بسمه تعالی
 
هر پرچمی از دست توانای سرداری بیفتد، سردار دیگری آن را برداشته و به میدان می آید و با قدرت بیشتر در حفظ پرچم اسلامی به کوشش برخیزد. (حضرت امام خمینی (ره)) شهادت سردار سرافراز قاسم سلیمانی را به محضر رهبر معظم انقلاب و ملت رشید ایران تسلیت عرض می کنم.
مزد سال ها مجاهدت و مبارزه با دشمن چیزی جز شهادت در شان و مقام مجاهدان و دلاوران نیست، و سردار سلیمانی سردار رشید اسلام مزد سال‌ها تلاش خود را با شهادتی حسین‌گونه در راه خدا دریافت کرد.
 سرباز مخلص و شجاع  ولایت و امت اسلام سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی فرمانده پرافتخار  و فداکار، نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی  پس از عمری مجاهدت و نقش آفرینی‌های ماندگار در راه اعتلای اسلام و دفاع از قرآن و حریم اهل بیت عصمت و طهارت (علیهم السلام) و سرافرازی ایران عزیز، موجب تاسف و تالم بسیار گردید.
شهادت این بزرگ مرد مجاهد ضایعه‌ای سخت و تلخ  برای ملت ایران است  اما نام و یاد او در تاریخ ایران اسلامی و اذهان ملت بزرگ ایران و مردم مظلوم و ستمدیده همواره زنده خواهد بود.
خون پاک و مطهر این فرزند عزیز ملت ایران و تربیت یافته مکتب امام خمینی (ره) و سرباز مخلص ولایت سرچشمه ای زنده  برای مبارزه با استکبار و ظالمان عالم خواهد بود تا پیروز نهایی حق بر باطل .
یقینا دشمنان کوردل امت اسلامی بویژه امریکای جهانخوار و رژیم سفاک صهیونیستی بدادندکه ریختن خون چنین شخصیتی، جبهه مقاومت بیش از پیش تقویت خواهد شد

اینجانب از طرف تمامی دانشجویان و کارکنان دانشگاه پیام نور واحد دهبارز، دومین سالگرد شهادت این سردار عزیز را به پیشگاه حضرت ولی عصر (عج) مقام معظم رهبری ملت شریف ایران اسلامی و همه مجاهدان ،دانشجویان و دانشگاهیان تسلیت عرض نموده از درگاه خداوند سبحان توفیق و پیروزی امت اسلامی را مسئلت دارم.
اکبرزمانی رئیس دانشگاه پیام نور واحد دهبارز
 

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر
 
منو اشيا عمودي
صفحه اصلي
آدرس
آموزش
اخبار
اخبار برگزیده
اسلایدشو
برنامه کلاسی
جستجو
رشته های تحصیلی
رویداد ها
فرهنگی
منو
هدر سایت
همایش ها
هیات علمی
ورود