اخبار برگزیده
1399/6/2 یکشنبه
.
پیام تسلیت رئیس دانشگاه پیام نور رودان

.


 اَلسَّلامُ عَلَى الْحُسَیْنِ وَ عَلى عَلِىِّ بْنِ الْحُسَیْنِ وَ عَلى اَوْلادِ الْحُسَیْنِ و عَلى اَصْحابِ الْحُسَیْنِ
      باز اين چه شورش است كه در خلق عالم است
                                       باز اين چه نوحه و چه عزا و چه ماتم است
به گزارش روابط عمومي دانشگاه پیام نور رودان :
اکبر زمانی رئیس دانشگاه پیام نور رودان فرا رسیدن ماه محرم و ایام عزاداری سرور و سالار شهیدان را به عموم شیعیان و دانشگاهيان دانشگاه پیام نور تسلیت گفت. متن پیام به شرح ذیل می باشد:
«محرم، ماه ایثار و از جان گذشتگی، ماه عشق و شور و فریاد، ماه آمیختن با خون و آمیختن عشق است. محرم ماه قیام و پیام است كه دل‌های شیدای نیكان و مشتاقان را به سوى مراد و محبوبشان معطوف می سازد.
بار دیگر بانگ قافله ایثار و شهادت به قافله‌سالاری سیدالشهداء (ع) به گوش می‌رسد و اگر نیک بنگریم خواهیم دید که بیرق کاروان عشق و خون و جانبازی به علمداری ابوالفضل‌العباس(ع) در آسمان نینوا به اهتزاز در آمده است. جان‌ها پس از قرن‌ها همچنان شیفته‌ی پیام کربلاست و همانگونه که حضرت ختمی‌ مرتبت(ص) فرموده‌اند: از شهادت حسین(ع) در دل‌های مؤمنان شعله‌ای فروزان است که هرگز به خاموشی نخواهد گرایید.
ایام حماسه و عاطفه با فرا رسیدن ماه محرم آغاز می‌گردد تا شیفتگان معرفت و عاشقان ایثار را با كاروان كربلا همراه و هم نوا سازد، تا شور و شعور عاشورایى، دیگر بار احیاء گردد و ارادت علاقه‏مندان به سرور و سالار صاحب ‎دلان فزونی یابد و روح انسان‏ها از زندان نفس رهانیده شود.
و اکنون بحمدالله جمهوری اسلامی ایران به پرچمداری مقام عظمای ولایت فقیه، یگانه منادی حکومت صالحان و استقرار عدالت و امنیت جهانی زیر سایة حاکمیت الهی است و الگوی نظام اسلامی در این مسیر بی‌تردید نهضت خونبار عاشوراست.
اینک با قلبی مالامال از غم و اندوه، در سوگ سید و سالار شهیدان و یاران با وفایش، فرا رسیدن ماه محرم الحرام را به مردم شریف و همه عاشقان سید و سالار شهیدان حضرت أباعبدالله الحسین (ع) تسلیت و تعزیت عرض می نماییم، با این امید که عزاداری همه رهروان راستین آن حضرت، مورد قبول درگاه ایزن منّان واقع گردد.

                                                                         اکبر زمانی
  رئیس دانشگاه پیام نور رودان

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر
 
منو اشيا عمودي
صفحه اصلي
آدرس
آموزش
اخبار
اخبار برگزیده
اسلایدشو
برنامه کلاسی
جستجو
رشته های تحصیلی
رویداد ها
فرهنگی
منو
هدر سایت
همایش ها
هیات علمی
ورود